معاون هماهنگی امور اقثتصادی و توسعه منابع استانداری البرز:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان در بهار 95 نسبت به سال 94 گفت: 55.9 درصد اشتغال جدید در البرز مربوط به بخش خدمات است.
کد خبر: ۴۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 17 July 2017

به گزارش تابناک البرز، عبادالله کامکار امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز افزود: این امر نشان می دهد که اصناف نقش پر رنگی در ایجاد اشتغال دارند.

وی اظهار داشت: پس از انتخابات شوق و امید در مردم افزایش پیدا کرده و با اتکا و اعتماد به برنامه ها و روند اقتصادی و سیاسی کشور به سمت اشتغال رفته و این موضوع در بانوان تحصیل کرده نیز نمود بیشتری داشته است.

کامکار با اشاره به اضافه شدن 12 هزار واحد صنفی به مجموع آمار قبلی، افزود: بیمه بیکاری استان البرز ثابت است که نشان دهنده نداشتن تعدیل نیروی در واحدهای صنفی به شمار است .

این مسئول اضافه کرد: قرار است نتایج فعالیت کارگروه های تخصصی در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان مطرح شود و در مسائل اشتغال روستایی بایستی وظایفه محوله مشخص، بررسی و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: شاخص های کارگروه های تخصصی البرز رتبه نخست و ارتقای رتبه ها را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به لزوم ارائه خود اظهاری دستگاه ها بر اساس برش استانی برنامه های ملی افزود: دستگاه ها موظف هستند که ظرفیت ایجاد اشتغال خود را مطرح کنند.

کامکار ادامه داد: دستگاه ها باید با توجه به برنامه ها و آمارهایی که ارائه می دهند تا پایان سال میزان اشتغال مورد تعهد خود را ایجاد کنند.

وی افزود: ابتدا اینکه در دولت یازدهم شاهد آن بودیم که دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعف های بسیاری را داشت و عملا در این امر ناموفق بود و برخی اشتباهات اقتصادی همچون عدم حمایت از تولید داخلی و واردات بی رویه و متوقف کردن برخی طرح های اقتصادی وعده داده شده همچون توزیع سبد کالا را می توان نام برد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار