قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: تحول در عملکرد کمیته امداد مهمترین اولویت است.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 17 July 2017
به گزارش تابناک البرز، سید امیر منصور برقعی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویتها اشتغالزایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد است.

وی ادامه داد: در این راستا سال گذشته با پرداخت 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای 100هزار خانواده نیازمند در کشور فرصت شغلی ایجاد شده است.

این مسئول تأکید کرد: استان البرز دارای ظرفیتهای بسیار بالایی در حوزه اقتصادی است و لازم است تا با شناسایی این ظرفیتها مسیر توسعه اشتغال را بیش از گذشته در این استان فراهم کنیم.

برقعی با اشاره به ویژگی های جغرافیایی و جمعیتی خاص استان البرز، گفت: ظرفیت های بالای اقتصادی استان و سهم قابل توجه آن در تولید ملی، وجود برخی آسیب های خاص که به واسطه وجود چهار زندان در البرز ایجاد شده، نگاه تخصصی در ارائه خدمت به محرومان این منطقه را می طلبد .

قائم مقام کمیته امداد کشور تأکید کرد: تحول در عملکرد کمیته امداد زمانی اتفاق می افتد که از حرکت در جهت ادراک شخصی پرهیز و اموررا مطابق اهداف اساسنامه و برنامه پنج ساله ششم امداد انجام دهیم.

در این مراسم، محمد محمدی فرد که پیش از این سوابقی چون مشاور رئیس نهاد و معاون امور بین الملل کمیته امداد کشور را در کارنامه کاری خود دارد، به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان البرز معرفی و از تلاش‌های علی سالارکیا ، مدیر کل پیشین این نهاد قدردانی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار