مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز:
دیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در اجرای طرح ایمن سازی جاده ها و بزرگراه ها، چندین مانع حادثه ساز در حاشیه آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس جمع آوری شد.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 18 July 2017

به گزارش تابناک البرز، عباس صفری افزود: این موانع شامل دیوارکشی، راه دسترسی غیرمجاز، گاردیل های غیراستاندارد، خاکریز، پایه های بتنی و مصالح ساختمانی بود که در طرحی ضربتی طی چند روز اخیر جمع آوری و مسیرها پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: وجود این موانع سبب بروز تصادف، ترافیک و خطرات جانی برای سرنشینان خودروها می شد که توسط راهداران جمع آوری شدند.

صفری بیان داشت: یکی از نقاط حادثه خیز به سبب وجود دیوارکشی غیر مجاز و راه دسترسی غیر محدوده های کسیل و حسنکدر در محور کرج - چالوس تخریب شد.

وی بیان داشت: در بزرگراه تهران -کرج نیز ایجاد خاکریز و احداث راه های دسترسی غیرمجاز مشکلاتی در امر ترافیک به وجود آورده بود که برطرف شد.

صفری بیان داشت: ایجاد پایه های بتنی و سازه های غیر مجاز در حاشیه بزرگراه تهران-کرج از مواردی بود که تخریب شد.

این مسئول با اشاره به اینکه نصب شبرنگ وتودلی نیوجرسی در محور بادامک انجام شده است ، افزود: این اقدامات برای بالا بردن ایمنی تردد در محور بادامک شهرستان نظرآبادصورت گرفت.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهار داشت: مصالح ساختمانی درحاشیه آزاد راه کرج- قزوین ودر محدوده شهرستان ساوجبلاغ جمع آوری شد.

وی گفت:افتادگی شانه آزاد راه- کرج-قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ اصلاح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار