این روزها ساختمان های زیادی برای تعیین تکلیف تخلفات شان به کمیسیون ماده 100 می رود از این رو بحث قلع و قمع از جمله مباحثی است که این کمیسیون باید در خصوص ساختمان غیر مجاز رای دهد.
کد خبر: ۴۶۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک : این روزها ساختمان های زیادی برای تعیین تکلیف تخلفات شان به کمیسیون ماده 100 می رود از این رو بحث قلع و قمع از جمله مباحثی است که این کمیسیون باید در خصوص ساختمان غیر مجاز رای دهد. اما بعد از آن که ساختمان قلع و قمع شد نخاله های بسیاری بر جای می ماند که به محل انباشت زباله های دیگر تبدیل می شود. از این رو آینده ی زمین هایی که مورد قلع و قمع قرار می گیرند در پرده ای از ابهام است. بر این اساس خبرنگار تیتر شهر به سراغ اعضای شورای شهر تهران رفت و مسئله را از آنان جویا شد.

معصومه آباد، رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در ارتباط با تخلف های ساختمانی عنوان کرد: چنان چه مورد تخلف در ساختمانی باشد، رای قلع و قمع صادر می شود. معمولا اگر فضایی که قلع و قمع صورت گرفته عمومی باشد به فضای سبز تبدیل می شود و اگر شخصی باشد فرد اجازه ندارد تخلف تکرار را تکرار کند.

آباد ادامه داد: پاکسازی از نخاله ها در صورتی که فضا عمومی باشد توسط شهرداری باید انجام بگیرد. باید حتما در صورتی که انجام نمی شود از طریق 137 و یا شورایاری اطلاع داده شود تا نخاله ها جمع آوری گردد.

وی در پایان گفت:  شورای شهر به این مسائل وارد نمی شود زیرا سازمان متولی قلع و قمع باید اهمیت بدهد اما چنان چه سازمان متولی انجام ندهد تخلف محسوب می شود.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار