فرماندار ساوجبلاغ:
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان ناکارآمد جایی در دستگاههای دولتی ندارند.
کد خبر: ۴۶۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 22 July 2017

به گزارش تابناک البرز، ابوالقاسم پالیزگیر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: مسئولان باید با تمام ظرفیت های خود در مسیر خدمات رسانی به مردم استفاده کنند و در این راه کوچکترین کوتاهی را انجام ندهند.

وی اظهار داشت: در این راستا مسئولان باید وظایفی که به آنها محول می شود را به درستی انجام دهند و در صورتی که توانایی انجام ان وظایف را ندارند کناره گیری کنند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین وظایف مسئولان را رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: حمایت از تولید و توسعه اشتغال از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود تا معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی جامعه مرتفع شود.

پالیزگیر با اشاره به اینکه در این راستا ما رفع موانع تولید و توسعه صنایع را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: در این زمینه موفقیت های چشمگیری نیز به دست آورده ایم.

وی اظهار داشت: باتوجه به تاکیدهای رئیس جمهوری، یکی از محورهای سیاست دولت این است که مدیری که سیاست دولت را دنبال نکند به درد دولت نمی خورد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مدیران باید مجری سیاست عام دولت در شهرستان ساوجبلاغ باشند و با احساس مسئولیت نه رفع تکلیف سیاست های دولت را عملیاتی کنند چرا در غیر این صورت اجازه ادامه کار را به آنها نخواهیم داد و باید بروند.

وی اظهار داشت: این صندوق در حوزه پرداخت تسهیلات به منظور اشتغال به خوبی عمل کرده و در سال جاری 79 فقره وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به مبلغ 28 میلیارد ریال پرداخت کرده و با میزان پذیرش نامحدود برای افراد بیکار زمینه اشتغالزایی را ایجاد کرده است .

پالیزگیر از اختصاص 3 وام و تسهیلات به کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی خبرداد وگفت : این تسهیلات تحت عنوان بهسازی و نوسازی دستگاهها ، سرمایه در گردش ، سرمایه ثابت می باشد که متقاضیان با مراجعه به سایت بهین یاب و ثبت نام ، به بانک های عامل معرفی و تسهیلات دریافت می کنند.

وی با اشاره به رکوردهای خوبی که در زمینه کشاورزی این شهرستان ایجاد شده گفت : باتوجه به اینهمه موفقیت حیف است که محصولات کشاورزی از بین برود و باید بهره وری را دردستور کار قرار داده و راهکارها وطرحهای عملیاتی برای کاهش مصرف و هزینه ها ارائه داد.

پالیزگیر با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص تکلیف تامین حداقل 20 درصد برق مصرفی دستگاه های اجرایی طی دوسال از انرژی های تجدیدپذیر ، از اداره منابع طبیعی خواست در صورت وجود اراضی متناسب برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی نو نسبت به واگذاری آن به متقاضیان سرمایه گذار اقدام نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار