رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از عملیات احداث راهدارخانه در محورهای ارتباطی این شهرستان های با هدف ارتقاء بالا بردن کیفیت عملیات راهداری خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 23 July 2017
به گزارش تابناک : مهدی صفایی ضمن اعلام این مطلب افزود :  راهدارخانه ها محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری بوده و بهترین مکان برای خدمات‌رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه‌ها است.

وی ادامه داد : از این رو احداث دو راهدارخانه ولی آباد به مساحت330 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و راهدارخانه پل زغال به مساحت 200 متر  با اعتباری بالغ بر 1میلیارد در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس خاطر نشان ساخت : این راهداخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

صفایی اظهار داشت :  این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه ایمن سازی سازی محورهای حوزه استحفاظی  اقدامات گسترده ای را در تعمیر و مرمت ابنیه های فنی شامل دیوار ضامن ، دیوار حایل ، پل ها ، جان پناه ، آبروها ، روکش آسفالت ، نصب نیوجرسی و نصب تابلوهای و علائم در مناطق حادثه خیز به اجرا درآورد.

گفتنی است تعداد 22راهدار خانه در محورهای ارتباطی استان مازندران وجود دارد.






منبع : تین نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار