با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام شد :
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرزگفت: 240 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین هزینه های اعزام ، اسکان ، پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی ، آموزشی و تفریحی دو اردوی تابستانه در شهرهای مشهد مقدس و فریدون کنار برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد البرز در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۴۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 23 July 2017

حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: 525 دانش آموز پسر مقطع متوسطه تحت حمایت کمیته امداد در قالب اردوهای چهار روزه فصل تابستان و به صورت رایگان از برنامه های فرهنگی، تفریحی وآموزشی این طرح استفاده می کنند.

وی افزود: 240 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین هزینه های اعزام، اسکان ، پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی ، آموزشی و تفریحی دو اردوی تابستانه در شهرهای مشهد مقدس و فریدون کنار برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد البرز در نظر گرفته شده است .

رجبی توجه به امر توانمندسازی فرهنگی به همراه توانمندسازی اقتصادی را از جمله مهم ترین دغدغه ها و برنامه های این نهاد برای خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد دانست و گفت : اولویت حضور دانش آموزان تحت حمایت در این طرح ها با کسانی است که در گذشته از برنامه های اردویی این نهاد استفاده نکرده اند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز افزود: برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی اسلامی، احکام، مهدویت، اخلاق عملی، نماز و مسابقات مختلف ورزشی در رشته های فوتبال ، والیبال و تنیس به همراه دیگر برنامه های جذاب تفریحی از جمله بخش های مختلف اردوهای چهار روزه کمیته امداد است .

وی با اشاره به اینکه حدود 62 درصد بودجه خدمات فرهنگی از محل مشارکت خیران و 38 درصد دیگر از ردیف بودجه دولتی تامین می شود ، گفت : امسال در نظر داریم با مساعدت مالی خیران سه هزار و 245 نفر از مددجویان را به عتبات عالیات ، مشهد مقدس و قم اعزام کنیم .

رجبی مطرح کرد : در حال حاضر بیش از سه هزار و 300 دانش آموز و حدود 550 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز بیان کرد : کمیته امداد در کنار برگزاری طرح‌های فقرزدایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان ، ضمن تعامل با خیران مبالغ مشخصی را نیز برای اعزام فقرا به اماکن زیارتی جذب می کند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار