دبیر جشنواره ملی پویانمایی رضوی به راه‌یابی ٣٦ فیلم‌نامه به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی اشاره کرد و گفت: چهارم مردادماه آئین اختتامیه جشنواره در گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 24 July 2017
دبیر جشنواره ملی پویانمایی رضوی به راه‌یابی ٣٦ فیلم‌نامه به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی اشاره کرد و گفت: چهارم مردادماه آئین اختتامیه جشنواره در گرگان برگزار می‌شود.

جت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، افزود: در داوری اولیه از ٧٩ فیلم‌نامه رسیده به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی، ٣٦فیلم‌نامه به بخش رقابتی جشنواره راه یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: " فیلم‌نامه‌های "پاییز تاک‌ها" و "راز درخت توت" نوشته کریم دیلمی معزی، "جوهر سفید" به قلم شیما ابن قاسم، "عنکبوت غار" و "مگس نمرود" نوشته رحیم کریم زاده، "رهایی" به نویسندگی حسن حسینی نژاد، "تشنگی" به قلم فرخنده رضا پور، "دیوار" نوشته منصور ولی قوجق، "تولدی دیگر" و "زیارت مادربزرگ" به قلم لاله رحیمیان از گلستان در مرحله اولیه داوری به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کردند.

این مسئول گلستانی بابیان این نکته که فیلم‌نامه "تراش" و "شما هم دعوتید" نوشته لیلا روغن گیر قزوینی از قزوین هم به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند، افزود: فیلم‌نامه‌های "در آرزوی پابوس" به قلم هاجر امیری، "حضرت باران" به نویسندگی مهدی شاداب و مریم صبوری از اردبیل، "پوپک و کبوتر سخنگو"، "مهمانی از مدینه" نوشته ابراهیم اکبر زاده، "امام هشتم ما" به نویسندگی عباس عباسی وزین، "پرفراز" به قلم پیمان عوض پور، "همه برای ستاره هشتم" نوشته امیرحسین زاده از خراسان رضوی هم پس از داوری اولیه در مرحله رقابتی جشنواره پذیرفته شدند.

وی اضافه کرد: فیلم‌نامه "زائر" و "آخرین پرده" به نویسندگی علی عزیزی، "پرنده‌های کاغذی" به قلم فاطمه مبارکی از سمنان، "قفس دوست‌داشتنی" نوشته وحید صدری آذر از البرز، "کودکان دریا" به قلم زهرا روحی، "ردپایی روی برف" نوشته محمدعلی هاشم‌پور، "مقصد" به نویسندگی مهدی قاسم‌زاده، "دانه برف" و "نجوای بی‌قراری" نوشته حامد طالبیان، "آرزوی گمشده" به نویسندگی آذر محمودی از مازندران، "قاصدک‌های زخمی" به قلم سمیه خطایی، "فردوس برین" نوشته علی بانگین از آذربایجان غربی هم به مرحله رقابتی جشنواره راه یافتند.

به گفته حجت‌الاسلام فضیلت، "فیلم‌نامه "باز باران" نوشته محمد برومند از تهران، "پرواز کاغذی"، "پرواز" و "ققنوس" به قلم لیلا تقوی از استان فارس و "زره" به نویسندگی نواب محمودی از گیلان نیز پس از داوری اولیه در مرحله رقابتی جشنواره پذیرفته شدند.

دبیر نهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در خاتمه با اعلام این نکته که ۱۲۴ اثر به نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان ارسال‌شده، افزود: از این تعداد ٢٤اثر متعلق به گلستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار