دبیر کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: دهمین جشنواره زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت (سوم تا سیزدهم مرداد) با برگزاری 200 برنامه در سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 25 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت السلام مهدی مهدوی ن‍ژاد در نشست خبری افزود: این جشنواره فرهنگی و معنوی با مشارکت سازمانهای مردم نهاد برگزار می شود و متعلق به جریان و گرایش خاصی نیست.
وی با بیان اینکه 15 خادم حرم رضوی روز پنجشنبه هفته جاری برای شرکت در برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد حضور می یابند افزود: ترویج زیارت از راه دورامام رضا (ع)، گسترش فضای معنوی حرم رضوی در کشور با حضور خدام آن حضرت و ترویج فرهنگ رضوی در قالب مسابقه های مختلف از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه همه هزینه های جشنواره توسط خیران و مردم تامین می شود، ادامه داد: جشن بزرگ زیر سایه خورشید نیز به عنوان بزرگترین اجتماع مردمی استان شامگاه پنجشنبه 12 مرداد ماه در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته حدود 40 هزار نفر از مردم یزد در این جشن شرکت کردند که نشان دهنده عمق ارادت مردم دارالعباده به علی بن موسی الرضا (ع) است.
دبیر کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ رضوی خاطر نشان کرد: با افتتاح دفاتر نمایندگی آستان قدس در استانها و تشکیل کمیته فرهنگی این دفاتر فعالیتهای فرهنگی مناسبی برنامه ریزی و اجرا می شود.
دبیر دهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد نیز گفت: از مجموع 200 برنامه دهمین جشنواره زیر سایه خورشید، 80 برنامه در مرکز یزد برگزار می شود.
حجت الاسلام سیدناصر حیدری افزود: خادمان حرم رضوی در مدت 9 روز حضور در استان یزد به همه شهرستانها اعزام می شوند و با اقشار مختلف مردم مومن دیدار خواهند کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار