معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز خبر داد
معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 هزار خدمات پلیسی ازطریق سامانه تلفنی 110 دراین استان ثبت و عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 65درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۴۶۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 25 July 2017

به گزارش تابناک البرز، رضا نصرتی افزود: از مجموع این خدمات 112 هزار مورد فوریتی و بقیه خدمات شامل ارشاد و راهنمایی ، بررسی اطلاعات و سایر موارد بوده است .

وی ادامه داد: افزایش تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه است که نیروی انتظامی نیزبا رویکرد جامعه محور سعی درحفظ این سرمایه عظیم دارد .

این مسئول افزود: باتوجه به اینکه ازساعت 12الی 14 و درنوبت عصر ازساعت 17 الی 20 ساعات پیک تماس تلفنی 110است شهروندان ازهرگونه تماس غیرضروری خودداری کنند.

نصرتی خاطرنشان کرد که مرکز فوریت های پلیسی 110 تضمین کننده انضباط اجتماعی و امنیت همه جانبه مشارکت آحاد مردم و هچنین همبستگی بیشتر بین مردم و پلیس است .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرزبیان کرد که یکی از نتایج پیوند بین مردم و پلیس ازطریق سامانه 110 موجب کاهش 12درصدی سرقت مغازه، کاهش 18درصد و 12درصدی خودرو و موتورسیکلت ، کاهش 9درصدی جیب بری و کاهش 3درصدی کیف قاپی شده است .

وی یادآورشد که با آموزش و فرهنگ سازی مناسب می توان تماس های غیرضروری با مرکزفوریت های پلیسی 110 را کاهش داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار