معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز:
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با صرف هزینه ای بالغ بر 12میلیارد ریال اعتبار ،201 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی بهره مند شدند .
کد خبر: ۴۶۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 25 July 2017

به گزارش تابناک البرز، سیدهادی کرابی افزود: با 190 مرکز درمانی برای خدمت رسانی به مددجویان البرزی دراین زمینه قرارداد منعقد شده است .

وی ادامه داد: 22 بیمار دیالیزی نیازمند در البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند که ماهیانه 72 میلیون تومان بابت بیش از 300 نوبت دیالیز برای بیماران تحت حمایت مبتلا به نارسایی کلیه پرداخت می شود .

کرابی گفت: کمیته امداد با مشارکت نیکوکاران و در قالب ' طرح شفاء ' نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده های تحت حمایت این نهاد با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می کند .

وی با بیان جزییات اجرای طرح شفاء خاطرنشان کرد: شناسایی و تکمیل پرونده های بیماران نیازمند و ارسال آن به حوزه درمان، شناسایی خیران علاقمند به مساعدت از میان اشخاص حقیقی و حقوقی ، ارائه پرونده مربوط به نوع و ویژگی بیماری مددجویان به نیکوکاران از بخش های مختلف اجرای طرح مذکور است .

کرابی، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی متنوع شامل بیمارستان، کلینیک، پاراکلینیک، آزمایشگاه، درمانگاه، داروخانه، مراکز تصویربرداری پزشکی، پزشکان عمومی و متخصص، پیشگیری از ابتلای کودکان تحت حمایت به سوء تغذیه و شناسایی، نیازسنجی و طبقه بندی درمانی خانواده های تحت حمایت را از برنامه های حوزه سلامت این نهاد برشمرد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار