معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: برون سپاری 18 خدمت شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت 90 درصد مراجعات حضوری به این شرکت را کاهش می دهد و همچنین ضرورت نظارت بر روند خدمات رسانی دفاتر پیشخوان دولت بیش از پیش محسوس است.
کد خبر: ۴۶۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 25 July 2017

به گزارش تابناک البرز، عباداله کامکار ظهر امروز در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه واگذاری بخشی از خدمات شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز، با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم افزود: استان البرز در نمایشگاه الکامپ حضور داشته و خدمات نوین الکترونیکی را در معرض دید عموم گذاشته است.

وی با بیان اینکه اکنون یکی از بزرگترین دغدغه های مردم در خصوص دریافت خدمات دستگاه ها و ادارات است ادامه داد: براین اساس باید شرایطی فراهم شود که مراجعان بدون اتلاف وقت خدمات لازم را دریافت کنند.

کامکار گفت: ضرورت دارد بر امور دفاتر پیشخوان دولت نیز نظارت کافی صورت گیرد چراکه عدم پاسخگویی صحیح به مردم در این رابطه احتمال بروز مشکلات را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: هدف از برون سپاری خدمات ایجاد بستر رفاه و تسهیل در امور مردم است از این رو باید تمامی جوانب امر سنجیده شده و مشکلات و موانع احتمالی پیش از وقوع، حل شود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه برون سپاری 18 خدمت شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت 90 درصد مراجعات حضوری به این شرکت را کاهش می دهد اضافه کرد: امید است با ادامه این مسیر شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم در منزل نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.

وی گفت: با تدابیری که اندیشیده شده انتظار می رود که خدمات رسانی به مردم با روش های مطلوب تری امکان پذیر شود، البته نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت نیز باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد تا در این رابطه کمبود و ضعفی وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار