مسئول سازمان اردویی بسیج از آمادگی این سازمان برای اعزام کاروان‌های راهیان نور قوه قضاییه به مناطق عملیاتی هستیم.
کد خبر: ۴۶۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 25 July 2017
به گزارش تابناک : سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج و محمد رضا صارمی عضو معاون دیوان عالی و معاون بررسی و امور ارجاعی معاون اول قوه قضائیه و همچنین مسئول مرکز بسیج قوه قضائیه با یکدیگر دیدار کردند و در خصوص اردوهای راهیان نور و همچنین ایجاد تعامل برای اعزام کارکنان قوه قضا ئیه به اردوهای راهیان نور، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، صارمی در این دیدار، گفت: بسیج قوه قضائیه در استان تهران 6 حوزه و 52 پایگاه دارد که در این پایگاه ها بیش از 13 هزار 400 نفر عضو بسیج هستند.

فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین در کل کشور حدود 860 پایگاه مقاومت بسیج داریم. در کل کشور حدود 34 هزار 500 نیروی بسیجی داریم که البته این عدد روز به روز در حال افزایش است.

وی به اعزام زائران به اردوی راهیان نور اشاره کرد وادامه داد: برای راهیان نور، سال گذشته بیش از 3 هزار نفر ثبت نام کردند و اعزام‌های ما از 15 اسفند ماه آغاز شده و تا پایان فرودین سال 96 ادامه داشت.

سردار سلیمانینیز در این دیدار با اشاره به دیدار مسئولان راهیان نور با رهبرانقلاب در اسفند95 اشاره و خاطرنشان کرد:  واقعا دیدار مسئولان با امام خامنه‌ای، دیدار با خیر و برکتی بود و یکی از نکات جالب در این دیدار، تزئین حسینیه توسط عوامل راهیان نور بود چرا که در اکثر دیدارها، گروه‌های مختلف اجازه تزئین این حسینیه را ندارند اما برکت راهیان نور و عطر شهدا باعث شد که چنین اجازه را به ما بدهند.

وی تاکید کرد: شما می‌توانید اهمیت اردوهای راهیان نور را در سخنان رهبرانقلاب ببینید، چرا که ایشان بارها فرموده‌اند که از سفر راهیان نور که بحمدالله روز به روز هم در حال توسعه است، بسیار خرسند هستند و این حرکت را حرکت با برکتی می‌دانند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان با بیان اینکه مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در تابستان، آماده میزبانی از زائران راهیان نور است، گفت: استان‌های میزبان راهیان نور غرب و شمال غرب آمادگی لازم برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور قوه قضائیه را دارند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار