آئین افتتاحیه قرارگاه فضای مجازی استان البرز با هدف ستاد کنگره استان البرز به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 25 July 2017
به گزارش تابناک : سردار دانشیار، مسئول ستاد کنگره شهدای استان البرز در آئین افتتاحیه قرارگاه فضای مجازی استان البرز که به همت ستاد کنگره شهداء پیش از ظهر امروز (۳ مرداد) برگزار شد، گفت: ضرورت ها و پتانسیل های موجود در استان به منظور افتتاحیه قرارگاه فضای مجازی شرائطی را فراهم آورد که طی آن بخشی از نیازهای فضای مجازی استان تأمین شود.
 
قرارگاه فضای مجازی استان البرز به همت ستاد کنگره شهداء افتتاح شد

وی کادر سازی نیروهای توانمند در عرصه فضای مجازی را مورد توجه خواند و گفت: یکی از مبناهای کار اجرایی در روند قرارگاه فضای مجازی کادرسازی نیروهایی با توان اجرایی در بحث فضای مجازی است.

دانشیار توضیح داد: اجرای طرح بازی رایانه ای سه بعدی ارزشی با هدف تأثیرگذاری بر کودکان و نوجوانان از جمله اهداف این قرارگاه است.

وی با اشاره به این مطلب که امکان جذب و بکارگیری نیروی‌های توانمند در زمینه فضای مجازی وجود دارد، عنوان کرد: علاقمندان می توانند به این عرصه ورود کنند با این وصف بهره مندی مادی از طرف کنگره در حال حاضر امکان پذیر نیست.




منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار