عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیگیریهای شورای شهر باید نیروهای غیرمتخصصی که در این دوره از شورا با رابطه جذب شده‌اند خارج شوند اما از خروج نیروهای متخصص و کارشناس شهری از جمله حوزه تخصصی قطار شهری جلوگیری شود.
کد خبر: ۴۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 25 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمدرضا دیمه کار روز سه شنبه در نطق پیش از دستور نشست شورای شهر مشهد افزود: اخیرا 13 نفر از مهندسان عمران و متخصص در حوزه قطار شهری مشهد تعدیل و اخراج شده‌اند. 

وی در ادامه یکی از دغدغه‌های مشترک شورای چهارم و پنجم شهر مشهد را کاهش اختیارات شوراها ذکر و بیان کرد: به رغم وجود اصول متعدد قانون اساسی در خصوص شوراها، در سالهای اخیر اختیارات شوراها کاهش یافته و این درحالی است که برای کارایی شوراها باید اختیارات آنها افزایش یابد. 

عضو شورای شهر مشهد خطاب به منتخبان شورای پنجم شهر مشهد نیز گفت: به شعارها و وعده های خود عمل کنید. تعامل با دولت، استانداری خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و سایر نهادها برای اداره شهر ضروری است. 
 
 هبه 19 میلیارد ریالی شهرداری مشهد به نهادهای مختلف 

دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه نشست شورای در جمع خبرنگاران گفت: در بودجه امسال شهرداری مشهد مبلغ 190 میلیارد ریال به منظور کمک و هبه به نهادهای مختلف در نظر گرفته شده است. این میزان پارسال 165میلیارد ریال و سالهای قبل نیز به میزان 130 یا 140 میلیارد ریال بود. 

محمد سهیلی افزود: البته این میزان از هبه‌ها شامل زمینها نیست. تاکنون بیشترین هبه‌ای که انجام شده مربوط به پارسال به میزان 40 میلیارد ریال به جامعه‌المصطفی خراسان بوده است. 

وی در ادامه از تدوین لایحه کمک 30 میلیارد ریالی به قرارگاه امام رضا(ع) سپاه خبر داد و گفت: این لایحه هنوز وارد صحن علنی شورای شهر مشهد نشده است. در این لایحه تا سقف 30 میلیارد ریال برای برای کمک به فرماندهی سپاه امام رضا(ع) مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار