در واقع مسائل حاشیه‌ای و منفی آنقدر زیاد شده که مسائل و نکته‌های مثبت را زیر سایه قرار داده و هر لحظه انتظار می‌رود از دل این حاشیه‌ها اتفاق بدی بیرون بیاید.
کد خبر: ۴۶۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 26 July 2017
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :از اردوی پرسپولیس اخبار عجیبی بیرون می‌آید و هنوز فصل تازه شروع نشده، جو تیم نامساعد به نظر می‌رسد. پرسپولیس از امروز تا بازی رفت با الاهلی که قطعا مهم‌ترین مسابقه‌اش طی حدودا ۱۵ سال اخیر به نظر می‌رسد، ۴ هفته فرصت دارد و البته دو روز تا بازی نخستش در لیگ مانده اما اخباری که از درون تیم برمی آید به هیچ وجه مثبت نیست.

در واقع مسائل حاشیه‌ای و منفی آنقدر زیاد شده که مسائل و نکته‌های مثبت را زیر سایه قرار داده و هر لحظه انتظار می‌رود از دل این حاشیه‌ها اتفاق بدی بیرون بیاید.
این شرایط در حالی برای پرسپولیس رقم خورده که بسیاری تیم فعلی را به لحاظ فنی بهترین تیم چند سال اخیر این باشگاه می‌دانند اما بعید نیست مسائل حاشیه‌ای بر وضعیت فنی قهرمان ایران هم تاثیر منفی بگذارد. حالا تیمی که باید به فکر دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ داخلی باشد و به هدف بزرگترش یعنی قهرمانی آسیا جدی‌تر فکر کند در ایجاد حاشیه و اتفاقات عجیب در صدر جدول قرار گرفته و با سرعت به سوی قهرمانی در لیگ حاشیه سازان فوتبال پیش می‌رود.
پیش از این هم شنیده بودیم که مهم‌ترین حریف این تیم فقط خودش می‌تواند باشد و انگار همین مساله در حال رقم خوردن است. حالا شکافی که بین بازیکنان اصلی تیم و مدیریت باشگاه افتاده هر روز وسیع‌تر و خطرناک‌تر می‌شود. بعد از مصاحبه طارمی و پست‌های مشترک بازیکنان اصلی، بازیکنان صراحتا انگشت اتهام و کم کاری را به سوی مدیران باشگاه گرفته‌اند و در حالی که مسوولان باشگاه فقط سکوت کرده و نظاره‌گر هستند، هر لحظه می‌توان منتظر خبر جدیدی بود.
بازیکنان پرسپولیس البته با سنگر گرفتن پشت هواداران در پی زیر سوال بردن اقدامات باشگاه هستند اما شفاف‌سازی خودشان هم دچار مشکلات و ابهامات زیادی است تا جایی که باعث شده نیمی از هواداران به آنها حق بدهند و نیمی دیگر این رفتار را برنتابند.
با این حال تاکنون طاهری در راس باشگاه پرسپولیس موضعی علیه اتهامات و انتقادات بازیکنان نگرفته اما چنانچه این داستان و حاشیه‌ها مدیریت نشود، قهرمان لیگ در همین هفته اول و در نقطه صفر کار را با بحران آغاز خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار