نزدیکان برانکو درباره طلب او از پرسپولیس می‌گویند ایوانکوویچ بابت قراردادش و آپشن‌هایی که باشگاه برای او در نظر گرفته حدود 500 هزار دلار طلبکار است.
کد خبر: ۴۶۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 26 July 2017
به گزارش تابناک : یکی از نزدیکان برانکو مدعی است باشگاه فکر نمی‌کرد که برانکو بتواند در آسیا و لیگ نتیجه‌ای فوق‌العاده کسب کند و برای همین آپشن‌هایی که او خواسته بود را در قراردادش گنجاندند اما حالا از پرداخت آن عاجز هستند. طلب برانکو از پرسپولیس نزدیک به دو میلیارد است آن هم بدون در نظر گرفتن 40درصد از قراردادش که در ابتدای فصل جدید باید به او پرداخت شود.
 
با احتساب 40‌درصد پیش پرداخت فصل جدید برانکو رقمی نزدیک به سه میلیارد از پرسپولیسی‌ها طلبکار می‌شود. این روزها گفته می‌شود برانکو به شدت از باشگاه و طاهری عصبانی است اما سکوت کرده تا ببیند شرایط طی هفته‌های پیش رو چگونه رقم خواهد خورد. یک فرد نزدیک به برانکو سکوت او را تا بازی با الاهلی ادامه دار می‌داند البته برانکو در گذشته نشان داده در لحظات استراتژیک به جای آنکه سکوت کند طغیان کرده و با مصاحبه‌های آتشین جو را برهم زده است. حال باید صبر کرد و دید برانکو در قبال اعتراض بازیکنان و بی‌پولی خودش چه واکنشی طی روزهای آینده نشان خواهد داد بخصوص آنکه نشست خبری پیش از بازی با فولاد در راه است.




منبع : ایران ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار