گفتم: دیروز کره‌شمالی آمریکا را تهدید کرد که اگر از مداخله در امور این کشور دست بر ندارد، قلب آمریکا را با سلاح هسته‌ای نشانه رفته و شلیک می‌کند.
کد خبر: ۴۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر!؟


گفتم: دیروز کره‌شمالی آمریکا را تهدید کرد که اگر از مداخله در امور این کشور دست بر ندارد، قلب آمریکا را با سلاح هسته‌ای نشانه رفته و شلیک می‌کند.


گفت: اگر کره‌شمالی می‌دانست «فتح‌الفتوح»! چیست، به جای تهدید آمریکا با برجام، پدرصاحاب‌بچه آمریکا را درمی‌آورد!


گفتم: مرد حسابی! مگر ما در برجام همه امتیازات را ندادیم که تحریم‌ها برداشته شود ولی آمریکا نه فقط تحریم‌ها را لغو نکرد بلکه دهها تحریم دیگر هم اضافه کرد و به تهدیدها هم ادامه داده و هنوز هم علیه کشورمان رجز می‌خواند.


گفت: چه عرض کنم!؟


گفتم: اما، وقتی ترامپ کره‌شمالی را تهدید کرده بود که باید آزمایش موشک‌های بالستیک را متوقف کند، کره‌شمالی در پاسخ آمریکا هر هفته یک موشک آزمایش کرد و ترامپ مجبور شد خودش را جمع و جور کند و از تهدید دست بردارد ولی ما...!؟


گفت: کاش مسئولان کشورمان با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی که دهها برابر کره‌شمالی است، به تهدیدهای توخالی آمریکا اهمیت نمی‌دادند و فاجعه برجام را به ملت تحمیل نمی‌کردند.


گفتم: افسر راهنمایی می‌خواست راننده‌ای را جریمه کند، راننده قیافه گرفت و گفت؛ تو میدانی من کی هستم؟ افسر گفت؛ هر که می‌خواهی باش، یارو گفت؛ یعنی نمی‌دانی من کی هستم؟ و افسر بی‌توجه به حرفهایش او را جریمه کرد و بعد پرسید؛ حالا بگو کی هستی؟ یارو گفت؛ من؟ نوکرتم! چاکرتم! بند کفشتم! و...


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار