نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: اتمام بزرگراه اهر - تبریز منوط به اختصاص اعتبارات لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه است.
کد خبر: ۴۶۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 26 July 2017
\ بیت‌الله عبداللهی اتمام بزرگراه اهر – تبریز را یکی از خواسته‌های اصلی و مطالبات جدی مردم منطقه برشمرد که متأسفانه عدم اختصاص اعتبارات لازم و کافی برای پروژه باعث شده بزرگراه اهر – تبریز از پیشرفت مناسبی برخوردار نشود.


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: با این وجود یکی از پیگیری‌های اصلی و جدی نمایندگان شهرستان بزرگراه اهر – تبریز بوده و در این خصوص جلسات متعددی در شهرستان و مرکز استان و وزارت راه و شهرسازی برگزار شده و از طرفی از طریق دکتر شافعی، معاون سازمان برنامه بودجه پیگیر هستیم که این امر محقق شود تا اعتبارات مورد نیاز به موقع برای این پروژه تزریق شود.

این مقام مسؤول تأکید کرد: از نیمه دوم مرداد ماه سال‌جاری عملیات آسفالت‌ریزی قسمتی از این بزرگراه که عملیات زیرسازی و ابنیه آن به اتمام رسیده، آغاز می‌شود و براساس زمان‌بندی اعلام شده، 35 کیلومتر جدید از این مسیر تا پایان سال‌جاری زیر ترافیک خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه جاده اهر – تبریز یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است، تسریع در اجرای این پروژه موجب کاهش تصادفات و توسعه منطقه را سبب خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جاده اهر - تبریز یکی از موانع مهم توسعه منطقه ارسباران بوده و تلاش داریم علاوه بر حل مشکل اعتباری این جاده، پیگیری ارتقاء سایر جاده‌های ارتباطی شهرستان اهر از جاده اصلی به بزرگراه فراهم کنیم.

عبداللهی افزود: منطقه ارسباران با قابلیت‌های ویژه در حوزه‌های مختلف نیازمند تبدیل جاده اهر – کلیبر به مناطق مرزی با کشورهای آسیایی میانه شده و تلاش داریم با همراهی و همیاری نمایندگان ارسباران در مجلس بتوانیم این جاده مهم و حیاتی اهر تا نقطه صفر مرزی را با پیگیری‌های لازم از طریق مبادی قانونی به بزرگراه ارتقاء دهیم.

وی همچنین جاده اهر – مشگین‌شهر را نیز یکی از جاده‌های پرتردد و ارتباط بین استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل برشمرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های لازم با اختصاص اعتبارات لازم از سوی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی ارتقاء این جاده نیز به بزرگراه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :