بیماری گوارشی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس باعث شد تا این بازیکن زیر تیغ جراحان برود. عملی که سبب شد تا برانکو خبر از غیبت ۲۰ روزه او خبر دهد.
کد خبر: ۴۶۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 27 July 2017
به گزارش تابناک : بیماری گوارشی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس باعث شد تا این بازیکن زیر تیغ جراحان برود. عملی که سبب شد تا برانکو خبر از غیبت ۲۰ روزه گادوین منشا در ترکیب پرسپولیس بدهد. اما سرمربی سرخپوشان در نظر دارد تنها پس از گذشت ۱۱ روز از زمان عمل جراحی منشا به وی بازی دهد.
برانکو که همواره نشان داده است در استفاده از مصدومان تیمش کاملا محتاط است پس از جلسه با منشا و کادر پزشکی پرسپولیس متوجه شد مهاجم نیجریه ای تیمش می تواند در بازی امروز با فولاد خوزستان، یک نیمه به میدان برود.
سرمربی سرخ پوشان تصمیم دارد به هر شکل ممکن گادوین منشا را در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با فولاد خوزستان وارد زمین کند. برانکو می خواهد تا مهاجم جدید تیمش خیلی زود با فضای بازی در پرسپولیس آشنا شود و در همان هفته های ابتدایی، مجبور به افزایش توانایی هایش شود. چرا که منشا خیلی خوب می داند برای مورد تشویق قرار گرفتن از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تهران، چاره ای جز گلزنی ندارد. برانکو نیز برای آنکه موتور گلزنی منشا را خیلی زود روشن کند تصمیم به بازی گرفتن از او در دیدار برابر شاگردان سیروس پورموسوی دارد.




منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار