مشاور و مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: دین و فرهنگ ایرانی به محدودیت و فرودستی زنان تاکید نکرده است، و فرو دست انگاری زنان یک پدیده غربی است که ما از این پدیده کپی برداری کرده ایم.
کد خبر: ۴۶۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 27 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز پنجشنبه آذر خسروی در همایش دختران، حمایت های روانی- اجتماعی، توسعه پایدار در سالن همایش های بهزیستی بابیان اینکه توسعه پایدار رفع جنسیتی در همه ی حوزه ها است، اظهارداشت: دختران و زنان سرمایه اجتماعی هستند که وقتی مورد سنجش قرار می گیرند ممکن است برخی  فاکتورها گرفته شود.

 وی با اشاره به اینکه یکی از فاکتورهایی که مورد اقبال واقع نشده است، دختران و زنان هستند، افزود: اگر از توانایی ، ظرفیت آنان بعنوان سرمایه های اجتماعی،توجه شود بسیاری از مسایل و مشکلات اجتماعی کاهش می یابد.

مشاور و مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه ادامه داد: در وهله ی اول دختران و زنان باید به این نتیجه برسند، که انسانیت مقدم بر جنسیت است  و اگر خداوند ما را گرامی داشته است پس باید خود را در همه ی عرصه های مختلف گرامی بداریم و در این حال  جامعه در برابر خواسته های ما کوتاه می آیید.

خسروی خاطر نشان کرد: زن ما اگر سالم باشد دارای جامعه ای قدرتمند خواهیم بود و هر چقدر که به ظرفیت و توانایی های آنان توجه کنیم به رشد وتعالی جامعه ی خود کمک کرده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار