لیگ برتر هفدهم همانند دوره گذشته با حضور 2 نماینده از استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و تیم‌های سیاه جامگان و پدیده با تقویت قوا خود را آماده می‌کنند تا امسال جایگاه بهتری در لیگ برتر داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 27 July 2017
تابناک رضوی به نقل از ایران آنلاین: تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم تا آستانه سقوط به دسته پایین‌تر رفت اما در بازی آخر توانست پرسپولیس را شکست دهد و از سقوط نجات یابد. حسین بادامکی از جمله بازیکنان باتجربه این تیم است که در لیگ امسال هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست. کاپیتان تیم سیاه جامگان به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «خوشبختانه شرایط تیم خوب است. ما اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم  و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و آماده هستیم تا در اولین بازی به مصاف ذوب آهن برویم. فصل گذشته در هشت هفته پایانی نتایج خوبی گرفتیم که موجب شد تا سطح توقعات از سیاه‌جامگان بالا برود البته امیدوارم امسال بتوانیم توقع هواداران را برآورده کنیم.»
حسین بادامکی درخصوص استادیوم امام رضا (ع) می‌افزاید: «این ورزشگاه مشکلاتی دارد و به احتمال 80 درصد دیدار با ذوب آهن در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود. ورزشگاه امام رضا(ع) به دلیل ایراداتی از جمله مشکلات برق نمی‌تواند میزبان ما باشد اما گفته می‌شود بزودی این مشکلات برطرف شود و ما بتوانیم در این استادیوم مجهز بازی کنیم.» او بیان می‌کند: «تیم سیاه جامگان تغییرات زیادی داشته و تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. امسال امید بسیار زیادی داریم که بتوانیم روند مناسبی در لیگ داشته باشیم. سال گذشته تیم ما نوسان بسیاری داشت و در مقطعی بد کار کرد و این موضوع باعث شد تا کارمان برای ماندن در لیگ به روز آخر کشیده شود.» کاپیتان باتجربه سیاه جامگان با اشاره به اینکه باید شرایط تیم ما نسبت به 2 سال گذشته بهتر شود، می گوید: «2 سالی است که تنها برای بقا در لیگ تلاش می کنیم و باید این عادت را امسال کنار بگذاریم، امسال با این ترکیب امید زیادی داریم و حتی برای کسب سهمیه آسیا خواهیم جنگید. گرچه به دلیل تغییرات زیاد کارمان سخت است اما ناامید نیستیم.» بادامکی با اشاره به شرایط سایر تیم‌ها می افزاید: «پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و از نظر من شانس اصلی برای قهرمانی در لیگ به حساب می آید. البته تیم‌های دیگر همچون سپاهان، ذوب آهن و حتی استقلال هم شرایط خوبی دارند اما پرسپولیس ابزار لازم برای رسیدن به سکوی قهرمانی را بیشتر از سایر رقبا دارد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار