اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان در سال 96 به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تشکیل شد.
کد خبر: ۴۶۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 27 July 2017
اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان در سال 96 به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تشکیل شد.

"علی اصغر طهماسبی " در این جلسه با اشاره به اهمیت مناسبت های مختلف در جمهوری اسلامی گفت: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند باعث تقویت باورهای دینی جامعه شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان با تأکید بر مردم محور بودن فعالیت های این ستاد تصریح کرد: برنامه ریزی پیرامون برگزاری برنامه های منسجم و متمرکز در شهرستانها با محوریت ترویج شعائر غدیر، در دستور کار این ستاد خبر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از برگزاری جشن ها و مراسم سخنرانی در مساجد، هیئات مذهبی، اماکن و بقاع متبرکه و همچنین مراسم بزرگداشت غدیر در کلیه دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

وی؛ تهیه محتوا، تولید و توزیع محصولات فرهنگی پیرامون موضوع امامت و ولایت، شناسایی، معرفی و تجلیل از پرچمداران و خادمان غدیر، برگزاری مراسم نورافشانی در شهرستانها، برگزاری نشست های علمی پیرامون مسائل غدیر در محیط های دانشگاهی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه کتاب خوانی با محور غدیر شناسی و حفظ و شرح خطبه غدیر و برگزاری همایش وحدت را از دیگر برنامه های شاخص دهه امامت و ولایت در استان گلستان برشمرد.

طهماسبی تأکید کرد: ما در دهه امامت و ولایت دو عید بزرگ و فرخنده مسلمانان را در پیش داریم، بنابراین تمامی برنامه ها در شهرها و روستاها، باید مبتنی بر شادی و نشاط باشد.

دهه امامت و ولایت سال 96 از پنجشنبه 9 شهریور مصادف با روز عرفه(یکروز قبل از عید سعید قربان) آغاز و شنبه 18 شهریور مصادف با عید سعید غدیر خم به پایان می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار