استاندار گلستان در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور؛
استاندار گلستان با اشاره به اینکه باید از موضوعات اولیه عبور کنیم، اظهار کرد: اولویت بهزیستی باید ارائه خدمات با بهترین کیفیت به اعضای تحت پوشش باشد.
کد خبر: ۴۶۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 27 July 2017
استاندار گلستان با اشاره به اینکه باید از موضوعات اولیه عبور کنیم، اظهار کرد: اولویت بهزیستی باید ارائه خدمات با بهترین کیفیت به اعضای تحت پوشش باشد.

دکتر حسن صادقلو در دیدار با دکتر انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: گلستان استانی تازه بناگذاری شده و نیازمند توجه جدی است و نباید این استان را با استان هایی که سال ها از عمر استان بودنشان می گذرد، مقایسه کرد.

وی افزود: این استان با توجه به وجود قومیت ها و مهاجرت های صورت گرفته به نگاه ویژه در خصوص آسیب های اجتماعی دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های ملی در اعتبارات می تواند راهگشای برخی اقدامات در حوزه بهزیستی باشد.

استاندار گلستان یادآور شد: توجه به صدای مشاوره 1480 از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد پشتیبانی جدی قرار گیرد.

دکتر صادقلو با بیان اهمیت ظرفیت تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه 95 خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان در سال گذشته 300 میلیارد تومان از ظرفیت اسناد خزانه را جذب کرد و برای سال جاری نیز دستور 650 میلیارد تومان را دریافت کردیه ایم و بهزیستی نیز می تواند از این ظرفیت در مسیر پروژه های عمرانی استفاده نماید.

همچنین در این دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استان گلستان گفت: 38 خانه به خانواده های دارای دو معلول در حال حاضر افتتاح گردیده و مابقی نیز در دست اجراست.

 دکتر انوشیروان محسنی بندپی یادآور شد: 6 مرکز اورژانس اجتماعی در گلستان راه اندازی شده به دنبال راه اندازی دو مرکز دیگر در شهرهای رامیان و آزادشهر هستیم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار