مدیرکل تعاون کار گلستان در نشست با تعاونی های سهام عدالت تاکید کرد:
در نشست مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و مدیران عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان بر اجرای درست مقررات و شفاف سازی فعالیت ها تاکید شد.
کد خبر: ۴۶۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 27 July 2017
در نشست مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و مدیران عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان بر اجرای درست مقررات و شفاف سازی فعالیت ها تاکید شد.

دکتر سعید مازندرانی در جمع مدیران عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های بیشتر با تعاونی ها، گفت: گسترش ارتباط بین دولت و بخش خصوصی باعث ایجاد هماهنگی بیشتر و در عین حال نظارت مستمر به منظور اجرای درست قوانین و مقررات خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهامداران تعاونی های سهام عدالت قشر وسیعی از مردم را شامل می شود، تاکید کرد: تعاونی های سهام عدالت با رعایت درست قوانین و شفاف سازی فعالیت ها، در حفظ سرمایه مردم موفق تر خواهند بود.

مازندرانی اضافه کرد: اجرای درست مقررات بخش تعاونی و سازمان خصوصی سازی موجب کم کردن حساسیت ها و افزایش اعتماد سهام داران می شود.

وی در ادامه افزود: با اطلاع رسانی دقیق و مناسب به اعضا از طرق مختلف و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آنان و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت ها، شرایطی فراهم شود تا سهامداران از صحت اقدامات انجام گرفته اطمینان حاصل کنند.

در ادامه ابوالقاسم یوسفی مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حقوقی و نظارتی تعاونی های سهام عدالت شهرستانی، گفت: مجامع عمومی باید مطابق با قوانین و آیین نامه های خاص خود برگزار شود.

وی افزود: اطلاع رسانی برگزاری مجامع عمومی باید از طریق انتشار آگهی در روزنامه رسمی و همچنین ارتباط با گروه های مختلف مردم و مکاتبه با دستگاه های مرتبط و با هماهنگی اداره کل تعاون کار انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار