سردار یاری ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام وجود سلاح و مهمات غیرمجاز در استان را از دغدغه‌های مسئولان در استان عنوان کرد گفت: همراهی بزرگان برای جمع آوری آنها در بین خانواده‌ها لازم و وضروری است .
کد خبر: ۴۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 27 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "نورعلی یاری" در همایش بزرگ شورای معتمد پلیس اظهار داشت: مهمترین موضوعی که امروز در بدنه ناجا به عنوان یک اولویت محسوب می‌شود و فعالیت های پلیس بر مبنای آن استوار گشته است،تحقق منویات مقام معظم رهبری است.  
 
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای دستیابی به نتیجه مطلوب در ماموریت های خود ظرفیت های مردمی را مدنظر قرار می‌دهد از خانواده معظم شهدا، ایثارگران،رزمندگان،بزرگان،ریش‌سفیدان،اساتید دانشگاهی و اصحاب رسانه به عنوان ظرفیت‌های موجود در استان نام برد که نیروی انتظامی برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار از آن ها بهره گیری خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزمی نیروی انتظامی در این شرایط حساس منطقه را رسالت ناجا عنوان کرد و گفت: امروز توانمندی‌هایی که در بدنه نیروهای مسلح وجود دارد با رهبری های مقام معظم رهبری در دنیا زبانزد است.  
 
وی در ادامه از قاچاق مواد مخدر ، قاچاق کالا ، استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ، وجود سلاح و مهمات غیرمجاز و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی بعنوان دغدغه‌های نیروی انتظامی در استان و کشور نام برد که کاهش و کنترل آن نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.  
 
 
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از همراهی و مشارکت مردم و مسیولان در تحقق امنیت اجتماعی پایدار در استان قدردانی کرد.
 
 همایش بزرگ شورای معتمد پلیس صبح امروز با حضور سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات غدیرستان انتظامی استان ایلام برگزار شد. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار