مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره شبدیز دارای ظرفیت های فراوان فرهنگی و هنری است که با توجه به مرکزیت غرب کشور از گذشته تا به حال توانایی و قدرت مانور در عرصه های مختلف بخصوص فرهنگ و هنر را داراست.
کد خبر: ۴۶۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 27 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این جلسه ضمن  بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره افزود: متاسفانه تا کنون هیچ برنامۀ تثبیت شده ای که دبیرخانه دائمی آن در این استان تشکیل گردد راه اندازی نگردیده است.

جعفری خاطر نشان کرد: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را قابل تحسین دانسته و اعلام نمود؛ تا کنون 2347 اثر در بخش های فیلم،  عکس و فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردیده و بزودی  اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی  جشنواره مشخص خواهد شد.

در ادامه این جلسه شاه حسینی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره ای منطقه ای فیلم کوتاه (شبدیز) در استان کرمانشاه این جشنواره را فرصتی جهت معرفی استعدادهای جوانان و نیز توانمندی های استان کرمانشاه دانست.

وی گفت: روحیه کار جمعی را در این راستا مناسب دانسته و خواستار مشارکت همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره  شد.

یاد آور می شود؛ جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز  قرار است از تاریخ 22 لغایت 25 شهریور سال جاری با حضور هنرمندانی از 11 استان کشور در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار گردد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار