مشکلات آب و راه روستاهای هزارجریب بهشهر با حضور استاندار، نماینده مجلس بهشهر و مسئولان استانی بررسی شد.
کد خبر: ۴۶۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 27 July 2017
به گزارش تابناک : با حضور فلاح استاندار مازندران، شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس، بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، چند تن از مدیران کل استان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان بهشهر از روستاهای اندرات، کلیا، فتکش، غلامی، کهنه کوم، چالو، جیربند و جوربند، لوجنده و برما در منطقه هزارجریب بهشهر بازدید صورت گرفت.

بخشدار یانه سر هزارجریب بهشهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این بازدید مسئولان از طرح های در دست اجرای هزارجریب بهشهر دیدن کرده و از نزدیک مشکلات روستاها را بررسی و هماهنگی های لازم جهت رفع مشکلات انجام شد.

حسین نجفی گفت: در این برنامه از پروژه بهسازی جاده روستاهای اندرات، غلامی، کهنه کوم، کوا و چالو، آسفالت جاده روستاهای جیربند و جوربند، لوجنده و برما در دهستان عشرستاق و کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه آب شرب و جاده روستای کلیا بازدید شد که بسیج سازندگی دستگاه اجرایی این پروژه ها است.

وی افزود: متولی اجرای طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار روستای ارضت، طرح تغییر الگوی کشت و کشت گیاهان دارویی، زعفران و چای در روستاهای اندرات، پیته نو و الارزبوم جهاد کشاورزی است.

بخشدار یانه سر هزارجریب بهشهر خاطرنشان کرد: بررسی مشکل آب شرب روستای غلامی، بررسی مشکل آب روستای فتکش و تعهد تخصیص اعتبار 300 میلیون تومان از سوی مدیرکل آب روستایی به روستای فتکش در این بازدید صورت گرفت که اداره کل آب روستایی دستگاه اجرایی این پروژه است.

نجفی عنوان کرد: دیدار مسئولان با 3 خانواده شهید در روستای اندرات، بازدید از ساخت مسجد و حسینیه روستای فتکش و بازدید از روستاهای دهستان عشرستاق از دیگر برنامه های این سفر یک روزه استاندار مازندران به منطقه هزارجریب بهشهر بود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار