برنامه‌ریزی شده تا 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و سرمایه‌گذاری توسط بانک‌های عامل امسال در اردبیل پرداخت شود.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 27 July 2017
به گزارش تابناک : جواد زنجانی در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال در اردبیل اظهار داشت: بیکاران واجد شرایط اردبیل می‌توانند در طرح کارورزی که سهمیه اردبیل 786 نفر تعیین شده ثبت‌نام و مشارکت کرده و علاوه بر کسب آموزش مهارت‌های کار و دریافت یارانه امکان اشتغال در همان واحد آموزشی نیز برایشان فراهم شود.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ملت گفت: متاسفانه بانک ملت اردبیل در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان کوتاهی کرده است در حالی که انتظار می‌رفت در این زمینه باید خیلی بهتر عمل می‌کرد.

زنجانی با اشاره به این که قرار بود بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان توسط بانک ملت ارائه شود، افزود: در حال حاضر این امر محقق نشده است که نگرانی متقاضیان حوزه مشاغل خانگی را به دنبال داشته و در این زمینه باید بانک ملت حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام می‌داد.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات 10 میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل به حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل همکاری و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم اشتغال و اقتصاد منطقه را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌های اولویت‌دار برای توسعه اشتغال و اقتصاد طرح کاغذی دانش‌آموختگان است که این طرح در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری انجام می‌شود که می‌تواند برای منطقه بسیار موثر باشد.

فرماندار اردبیل گفت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و سرمایه‌گذاری برای مسئولان شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان شور و نشاط را در جامعه حاکم کنیم.





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار