فرمانده انتظامی بندرلنگه هرمزگان گفت: زوجی که اقدام به سرقت زیور آلات از چند طلافروشی در کشور کرده بودند، توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 27 July 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ محمود حافظی در این خصوص افزود: درپی دریافت خبری مبنی بر سرقت نافرجام از یک طلافروشی در بندرلنگه، ماموران با حضور به موقع، سارقان را در یکی از طلافروشی ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. 
وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی و فنی از متهمان که زوج 41 و 45 ساله بودند، مشخص شد آنان درقالب خانواده و با یک دستگاه خودرو شاسی بلند از تهران حرکت و در شهرستان ها توقف و با بهانه خرید و فروش طلا و جواهرات در فرصت مناسب اقدام به سرقت می کردند. 
فرمانده انتظامی بندرلنگه اظهارکرد: متهمان به 6 فقره سرقت طلا شامل النگو، انگشتر و دستبند در استان های تهران و خراسان رضوی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند. 
سرهنگ حافظی از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن فروشگاه ها به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی، پلیس را در جهت ارتقای امنیت و پیشگیری از سرقت یاری کنند و هر گونه اخبار و موارد مشکوک را سریع به پلیس 110 اطلاع دهند. 
شهرستان بندرلنگه در 187 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار