شايد هيچ‌كس نتواند تصور كند لباسي را كه به عنوان نو مي‌خرد و به تن مي‌كند، توسط كسي قبل از او پوشيده شده باشد.
کد خبر: ۴۶۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 27 July 2017
به گزارش تابناک :  این روزها فروش جنس های ارزان متقاضیان بسیاری دارد زیرا گرانی برخی اجناس سبب افزایش رقابت بسیاری برای ارائه بهترین کیفیت با قیمت مناسب در میان فروشندگان شده است اما در این خصوص تخلف هایی صورت میگیرد که با حقوق مصرف کنندگان فاصله زیادی دارد.

شاید گذرتان به میدان ولیعصر تهران افتاده باشد؛ اگر بعد از ظهر از این خیابان عبور کنید با تعداد زیادی از دست فروشان مواجه خواهید شد. اما جلوتر که میروید لباسهای زیادی روی جالباسی در کنار خیابان بنام لباس های تک سایز عرضه می شود. لباس هایی که نه مارکی دارد و نه سایزهای غیر متعارف؛ اگر به خوبی در میان لباس ها بگردید متوجه می شوید که برخی از لباس ها لک دارد و هیچ اثری از جنس دسته اول نیست. با فروشنده که صحبت می کنیم، عنوان می کنند که همه لباس ها ساخت خودشان است و تک سایز مانده است. او می گوید به دلیل آنکه در کنار خیابان عرضه می شود و دست همه میخورد ممکن است لک داشته باشد فارغ از آنکه این لک ها ناشی از دست به دست شدن محصول نیست.

این روزها فروش اجناس دست دوم باب شده است و سایت های مختلفی این اجناس را با نام دست دوم به فروش می گذارد اما نکته قابل توجه این است که مردم چرا اجناس دست دوم  را با قیمت کم با عنوان جنس تک سایز باید خریداری کنند؟ این پدیده شاید در جای جای شهر مشاهده شود و بتوان از کنار آن عبور کرد اما در صورتی میدان ولیعصر اهمیت دارد که تعزیرات حکومتی نیز در همان نزدیکی در حال فعالیت است.

از آنجایی که اجناس به صورت دستفروشی عرضه می شود بر این اساس کسی انتظار محصول خوب را ندارد و نسبت به قیمتی که عرضه می شود جای تعجب باقی نمی ماند اما سوال اینجا مطرح است که بحث بهداشت و آلودگی که در این گونه محصولات مورد اهمیت است و ممکن است بیماری های بسیاری را با خود منتقل کند و از طرفی مردم از غیر بهداشتی بودن آن اطلاعی ندارند، چرا نظارتی وجود ندارد؟





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار