رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سه سال گذشته حدود ۶۰ هزار شغل برای فرزندان شهدا و ایثارگران ایجاد شده و هنوز ۶۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگر که دارای مدرک تحصیلی دارند کار می‌خواهند.
کد خبر: ۴۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 27 July 2017
 حجت‌الاسلام والسلمین سید‌محمد‌علی شهیدی‌محلاتی ظهر امروز رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: مسئله اشتغال تنها در بنیاد شهید مطرح نیست، اکنون مسئله کشور و دنیاست و همه در این زمینه گرفتار هستند و در  بنیاد شهید نیز مشکل اشتغال مطرح است.

وی افزود: در سه سال گذشته حدود 60 هزار شغل برای فرزندان شهدا و ایثارگران ایجاد شد که 35 هزار از سهمیه 25 درصدی بنیاد بوده که براساس قانون از آن استفاده کرده‌ایم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: بنیاد شهید برای اشتغال حدود 25 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اقدام کرده که در سازمان اقتصادی شروع به‌کار کرده‌اند.

وی بیان کرد: هنوز 67 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر که مدرک تحصیلی دارند کار می‌خواهند و این کار سختی است و دغدغه آن را داریم.

شهیدی محلاتی گفت: ما سعی‌مان این است بکوشیم در مرحله اول در خود سازمان‌های اقتصادی بنیاد از وجود آنها در حد مقدور استفاده کنیم برای  استخدام در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها نیز  اداره اشتغال بنیاد کاملا وارد شده است.

وی تصریح کرد: ما از راه‌هایی که دولت و بنیاد برای اشتغال ورود پیدا می‌کند استفاده می‌کنیم تا دغدغه ما نسبت به افراد ایثارگران کم شود. سازمان اقتصادی کوثر نسبت به استان لرستان خوب عمل کرده است به‌طوری که در حد استان‌های محروم در این استان کار کرده‌اند اکنون نیز دو مورد استاندار و نماینده مردم الیگودرز مطرح کردند که در حد توان و سرمایه برای انجام کار جلو می‌رویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار