نخست وزیر روسیه تأکید کرد که اولویت دولتش در جام جهانی ۲۰۱۸ موضوع امنیت خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 27 July 2017
به گزارش تابناک : دیمیتری مدودف در این زمینه اظهار داشت: اولویت ما اطمینان از امنیت در جام جهانی 2018 است و باید توجه کلی به این موضوع داشته باشیم.

نخست وزیر روسیه که در نشست بودجه و برنامه‌‌ریزی جمهوری‌های فدرالی روسیه در سال منتهی به جام جهانی 2018 حضور داشت، همچنین خاطر نشان کرد: می‌خواهم تأکید کنم که دو رقابت بزرگ بین‌المللی شامل؛ جام جهانی فوتبال و المپیاد زمستانی دانشجویان را پیش‌رو داریم که با حضور بی‌شمار هواداران و تماشاگران تلویزیونی همراه خواهند بود. این رقابت‌ها نیازمند تقویت و حمایت هر بیشتر هستند. تشدید موارد قانونی و برنامه‌های ضدتروریستی جهت اطمینان از امنیت جام جهانی ضروری هستند. ما باید این موارد را در اولویت برنامه‌های آینده و نشست‌های خود قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: تأکید بر امنیت داخلی با هزینه‌های دولتی به خاطر وجود تهدیدهای موجود هستند و کار اصلی ما مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان‌یافته است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 حاکی از آن است که متخصصان، کار نصب صندلی‌های مدرن را در ورزشگاه 45 هزار نفری  وولگوگراد آغاز کردند. این صندلی‌های ویژه با داشتن پهنا و عمق استاندارد مانع سرخوردن تماشاگر روی آن و دردهای احتمالی می‌شوند. تاکنون 500 صندلی مدرن در ورزشگاه وولگوگراد نصب شده‌‌اند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار