وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بزرگترین حسن دولت تدبیر و امید تصمیم گیری با عقلانیت و دوری از عجله در تصمیم گیری ها بوده که نتیجه آن درگیر نشدن زندگی مردم با مشکلات مختلف است.
کد خبر: ۴۶۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 27 July 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،علی ربیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: سخت کوشی مدیران در دولت دکتر روحانی به اوج رسیده و مشارکت همه سلیقه ها در اجرای برنامه های این دولت جلب شده است.
وی اضافه کرد: بیش از 90 درصد مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به برنامه های دکتر روحانی رای داده و تداوم این برنامه ها را مورد تاکید قرار دادند.
وی ادامه داد: جلوگیری از تصمیم های عجولانه، سخت کوشی برای حل مشکلات اقشار مختلف و به اجماع درآوردن همه سلیقه ها از جمله شاخصه های دولت دکتر روحانی بوده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از برنامه ریزی دولت برای محرومیت زدایی از برخی استان ها و به ویژه آذربایجان غربی خبر داد و گفت: به همین منظور مطالعات استانی در دستور کار جدی دولت است و با اتمام آنها ضمن بررسی وضعیت بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، سیاست گذاری لازم برای محرومیت زدایی اتخاذ می شود.
ربیعی با تاکید بر اینکه طرحی به همین منظور در حال تدوین است، ادامه داد: با اجرای آن، 200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی در استان های مختلف اختصاص می یابد.
وی همچنین بهبود شاخصه های سلامت در سطح کشور در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید را یادآوری کرد و ادامه داد: سهولت در دریافت دفترچه برای آحاد مردم ایران و ارائه خدمات بهداشتی با سرعت مناسب از جمله نشانه های بهبود این شاخصه توسعه است.
وی گفت: در صدد هستیم تا با ارائه لایحه ای به مجلس بیمه بازنشستگی را فراگیر کنیم تا همه اقشار بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.
قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور افزود: بخش مهمی از این رشد اقتصادی با بهره وری بیشتر امکانپذیر بوده و در این راستا توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای اشتغال حرفه ای ضروری است.
وی اضافه کرد: تامین مالی اشتغال از جمله دغدغه های مهم مسئولان آذربایجان غربی است زیرا در این صورت می توان نرخ بیکاری جوانان را کاهش داد.
وی اظهار کرد: استانداری آذربایجان غربی برای کمک به آموزش های فنی و حرفه ای در استان آمادگی دارد و امیدواریم بتوانیم نظیر این کمک ها را از اعتبارات ملی نیز شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز چهارشنبه میهمان مردم و مسئولان آذربایجان غربی بود و در این سفر علاوه بر بازدید از طرح های زیرمجموعه این وزارتخانه، بخش سی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه و اورژانس اجتماعی در 10 شهرستان استان را افتتاح کرد.
منبع/ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار