نماینده مردم ارومیه در مجلس:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح چند تخت بیمارستانی محدود مشکلات آذربایجان غربی در حوزه سلامت و بهداشت حل نمی‌شود چراکه امروز کمبود هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 27 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،سید هادی بهادری در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که ظهر امروز در محل سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حوزه بسیار وسیعی را شما مدیریت می‌کنید و از نظر حجم کار و جامعه مخاطب و تحت پوششی بهزیستی وزارت خانه شما یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌های کشور است و از ظرفی نیز در بحث‌های اقتصادی نیز بالغ‌بر 40 درصد اقتصاد کشور به وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی وابسته است و نگاه‌های خیلی از افراد به وزارت خانه شما است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آذربایجان غربی با توجه به وضعیت شاخضصهای این استان نیاز به توجه ویژه‌ای داریم چراکه ما در بحث محصلین بازمانده از تحصیل متاسفانه جزو 5 استان اول کشور هستیم و در حوزه زنان سرپرست خانوار وضعیت مناسبی در آذربایجان غربی وجود ندارد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و سلامت که به وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط می‌شود، شاخص آذربایجان غربی در این حوزه و به‌خصوص حوزه سلامت جزو آخرین‌های کشور استو انتظار داریم در این حوزه کارهای بیشتری انجام شود و افتتاح چند تخت بیمارستانی محدود مشکلات آذربایجان غربی حل نمی‌شود چراکه امروز کمبود هزار و 500 تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی وجود دارد.

بهادری گفت: تولید لاستیک‌های ماشین‌های بزرگ را در آذربایجان غربی به ما قول داده بودند که پس ازپیگیری‌های من در جواب شنیدم که در استان‌های دیگر ایجاد شد و به استان شما نرسید و هم‌ اکنون دیگر نیازی در آذربایجان غربی برای تولید این لاستیک‌ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: در آذربایجان غربی می‌توان در زمینه گیاهان دارویی و تولید دارو کارهایی انجام شود و در بحث فنی حرفه‌ای نیز باید کارهای بیشتری انجام دهیم و نیاز به توجه ویژه‌ای داریم تا مشکلات مختلف آذربایجان غربی حل شود.

منبع/تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار