رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران:
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه تبریز فی نفسه قابلیت ها بسیار خوبی دارد، گفت: با توجه صنعتی بودن شهر تبریز و مناسبت تبریز 2018 می توان از قابلیت ها برای ارایه محصولات ورزشی استفاده کرد، با این کار صنعت ورزش کشور تکانی می خورد.
کد خبر: ۴۶۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 27 July 2017
 سیدمصطفی میرسلیم ظهر امروز در نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز 2018، با بیان اینکه در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر تبریز 2018 با توجه به امکانات موجود برازنده تبریز خواهد بود اگر در راستای چند مساله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تدابیری اندیشیده شود، اظهار داشت: برای اقتصاد این مساله باید اندیشیده شود، با توجه به اینکه شهر تبریز یک شهر صنعتی بوده از قابلیت‌ها برای ارایه محصولات ورزشی که همه فدراسیون‌ها با آن درگیر هستند می‌توان استفاده کرد.

وی افزود: برای این امر باید نمونه‌های خوب کالاهای ورزشی مورد نیاز را آماده کرده و عرضه کنیم، این یکی از کارهای مهم است که سرمایه‌گذار هم می‌توان برای آن جمع کرد و نیازها نیز هم گسترده است.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه همین حالا هم بسیاری از این نیازها در خصوص کالاهای ورزشی را از چین و ترکیه وارد میکنیم، گفت: وجود ای موضوع حیف بوده و همتی لازم است و به همین مناسبت و محصولات ورزشی را از صنعت استان بخواهیم البته می‌شود از نقاط دیگر هم  کمک گرفت اما تبریز فی نفسه قابلیت ها بسیار خوبی دارد و با این کار صنعت ورزش کشور تکانی می خورد.

وی ادامه داد: در گذشته دستورالعمل‌هایی داشتیم که در این چند سال پس رفت کردیم و جا دارد از این مناسبت استفاده کنیم تا رشد بدهیم که خیر آن به استان و  کشور می رسد، متاسفانه نیازهای امروز را از خارج تامین می کنیم و تبریز 2018 مناسبت خوبی برای اصلاح این مساله است.

میرسلیم بیان کرد: همچنین جنبه‌های فرهنگی وابسته این سال را با توجه به مطرح شدن تبریز عنوان شدن پایتخت فرهنگی این مسایل را باید به خوبی عرضه کنیم، در گذشته شاهد نمونه‌های خوب جوانمردی و فتوت بودیم تا موقعی که مجموعه‌ای از بداخلاقی‌های وارداتی به ما تحمیل شد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این مساله را با همت ورزشکاران و قهرمانان نمونه‌ها را احیا کنیم و نماهنگ‌های خوبی تهیه کنیم که نشان دهنده این اقتدار اخلاق و فرهنگی ما است خیلی مناسب خواهد بود.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه در بخش اجتماعی دو زمینه است که برای استان گرفتاری دارد، گفت: باید با همت و همدلی اگر دو مساله در تبریز و آذربایجان شرقی حل شود  خیلی ارزنده خواهد بود که یکی آلودگی هوای تبریز است که به لحاظ فنی امکان‌پذیر بوده باید نگذاریم زیبایی‌های تبریز زیر لحاف آلودگی هوا بماند.

وی با بیان اینکه موضوع دیگر مربوط به دریاچه ارومیه می‌شود، ادامه داد: اگر واقعا برای احیای دریاچه ارومیه فکری نشود در آینده میان مدت گرفتاری‌های عجیبی خواهیم داشت، دریاچه ارومیه در دنیا بی‌نظیر بوده و اساسا چند طرح اساسی باید در راستای احیای آن آغاز شود و برای آغاز گام‌های اساسی از این موضوع تبریز 2018 به خوبی می‌توانیم استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :