کد خبر: ۴۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 31 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»همزمان با هفته حج مدیر، عوامل، شورای فرهنگی و گروه طرح مودت کاروان حج کوثر ابرکوه با امام جمعه دیدار کردند.

در این دیدار محمد علی مطلبی مدیر کاروان حج کوثر ابرکوه اظهار کرد: به لطف خدا کاروان حجاج شهرستان ابرکوه یکی از 16 کاروان استان یزد است، که با 135 زائر و 5 نفر از عوامل به همراهی 2270 زائر از استان یزد در حج امسال شرکت خواهند کرد.

مطلبی ضمن بیان این مطلب که کاروان ابرکوه از نظر جمعیت زن و مرد، تنها کاروانی است که تعدادشان برابر است، افزود: این کاروان افتخار میزبانی 35 خانواده شهید و ایثارگر را دارد، که از این میان 22 نفر جانباز هستند.

حجاج ایرانی در حرمین شریفین جواب وهابیون را ندهند که جواب نااهلان خاموشی است
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با تقدیر از تلاش مدیر و عوامل کاروان حج ابرکوه گفت: حج امسال نسبت به گذشته متفاوت است. زیرا به رغم تلاش عده ای که جهت مأیوس کردن و یا ایجاد جوّ نگرانی سعی در وسوسه انگیزی دارند، حجاج با روحیه ای بالا و توکل بر خدا عزم خود را برای نمایش و انجام حج ابراهیمی از ایران جزم کرده اند.

حسینی افزود: در این خصوص به لطف خدا ما شاهد برگزاری مراسمی امن با خاطری آسوده توسط حج گزاران خواهیم بود، چرا که حکومت سعودی تلاش خواهد کرد، تا با ظاهر کاری هم که باشد زمینه خوبی برای حج سال جاری و آرامش و آسایش حجاج فراهم کند، تا شایعه ها در زمینه بی کفایتیش در مدیریت دفع شود.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: خانواده ها کمترین استرس و دلواپسی نداشته باشند که به لطف خدا میهمانان خدا در حرمین شریفین دلنشین ترین مراسم حج و زیارت را در مکه و مدینه خواهند داشت.

وی به کارگزاران حج ابرکوه توصیه کرد که حجاج به هیچ وجه وارد بحث و گفتگو با عناصر وهابی در حرمین شریفین نشوند، آنها به دنبال مجادله هستند و چون نااهلند پس جواب نااهلان خاموشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار