شهردار کرج:
شهردار کلانشهر کرج گفت: اجرای پروژه های عمرانی بدون پیوست های مطالعاتی نوعی هدررفت منابع مالی است و به خروجی لازم منتهی نمی شود.
کد خبر: ۴۷۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 01 August 2017

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز با بیان اینکه هدف از تعریف و اجرای پروژه های کلان عمرانی و خدماتی ارتقای سطح رفاه شهروندان است، عنوان کرد: براین اساس باید در خصوص تأثیر طرح های عمرانی بر سلامت محیط زیست حساسیت های لازم را داشت و آن را از منظر کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی افزود: تهیه طرح های مطالعاتی برای پروژه های عمرانی کارآمدی آنها را تضمین می کند و موجب ماندگاری و طول عمر بیشتر پروژه می شود ضمن آنکه داده های حاصل از آن به سازگاری پروژه ها با اقلیم و صیانت از محیط زیست می انجامد.

این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: البته شهرداری کرج در مقطعی از زمان آنطور که باید و شاید این مسئله را مورد توجه قرار نمی داد اما با روی کار آمدن دوره چهارم مدیریت شهری این کلانشهر شاهدیم که طرح های عمرانی دارای طرح های مطالعاتی و پیوست زیست محیطی هستند و تهدیدها و فرصت های آن مد نظر قرار می گیرد.

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: تهیه طرح های مطالعاتی و پیوست اقتصادی و زیست محیطی موضوع مهمی است که باید در دستور کار تمام شهرداریهای کشور قرار گیرد و بدانیم که این مهم همسو با مبانی اقتصاد مقاومتی است و برای پروژه ارزش افزوده ایجاد می نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار