استاندار البرز تأکید کرد
استاندار البرز بر لزوم راه اندازی قطار شهری کرج تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 01 August 2017

سیدحمید طهایی در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: بودجه استان دربرگیرنده موضوعاتی درباره زندگی روزمره عموم مردم است. تأمین نظم و امنیت از روستاها و شهرها گرفته تا ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی، ساخت‌وساز، راه‌ها و غیره همگی موضوعاتی هستند که درباره آن‌ها در بودجه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه خطوط آب‌رسانی، حمایت از طرح‌های کشاورزی با استراتژی صادرات، ساماندهی نیرو و وضعیت دستگاه‌های اجرایی استان، تکمیل سند آمایش سرزمینی، ایجاد نهادینه‌سازی خدمات دولت الکترونیک و توسعه خطوط ارتباطی، رفع محرومیت روستاها، سامان بخشی به مناطق حاشیه‌نشین استان با جذب اعتبارات ملی و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی ازجمله این موارد است.

استاندار البرز تأکید کرد: از سوی دیگر با توجه به ظرفیت ویژه‌ای که در استان البرز از حیث استقرار صنایع و واحدهای تولیدی وجود دارد و همچنین لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعار سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در این سه محور اولویت‌گذاری اعتباری را خواهیم داشت.

طهایی بر توسعه و تکمیل پروژه قطار شهری کرج تأکید کرد و بیان داشت: با تخصیص بودجه و برنامه ریزیهای لازم باید این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار