معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از عملیات جستجو و نجات 2 نفر در ارتفاعات برغان روستای سورهه شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 01 August 2017

به گزارش تابناک البرز، داود رجبی با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام منبع اطلاع دهنده سازمان آتش نشانی به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات 112 بصورت تلفنی ، مبنی برگیر افتادن 2 نفر در منطقه کوهستانی روستای سورهه درساعت 21و بیست دقیقه روز دوشنبه 9 مردادماه 2 تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان کرج و ساوجبلاغ با هماهنگی مدیریت بحران استان اقدام به عملیات جستجو و نجات در محدوده اعلام شده نمودند.

وی افزود: عملیات جستجو و نجات با توجه به ارتفاع 3100 متری و لایه های سنگلاخی، تاریکی هوا، شیب تند و صعب العبور بودن مسیر برای نجات 2 نفر گرفتار شده به بیش از 5 ساعت به طول انجامید .

این مسئول گفت: حضور بموقع نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اقدامات اولیه امدادی و پیش بیمارستانی باعث شد تا عملیات فوق در ساعت 3 و پنج دقیقه روز سه شنبه بدون مصدوم و با موفقیت به پایان رسید.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و شماره 112 در سرتاسر استان به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنان خواهند بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار