قائم مقام شهردار کرج:
قائم مقام شهردار کرج بر ضرورت بهره گیری از نخبگان در توسعه پایدارشهری تاکید کرد و افزود: همکاری نخبگان در پیشبرد امور شهری، نقش بسزایی در توسعه پایدار شهر و رضایت شهروندان، همچنین ارائه خدمات نوین به شهروندان دارد.
کد خبر: ۴۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 02 August 2017

مصطفی رضاحسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: همدلی در مدیریت شهری، موجب توسعه همه جانبه شهر می شود و برای تحقق اهداف و آرمان های توسعه شهری، باید این همدلی را میان دستگاه های خدمت رسان و افراد نخبه تقویت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه همدلی و مشارکت تمام اقشار به ویژه افراد نخبه با هدف بهره گیری از تخصص و تجربه، موضوعی مهم در پیشرفت شهر به شمار می رود، افزود: این مهم همچنین موجب اعتلا، آبادانی و افزایش حس مشارکت، انگیزه و تعامل میان شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد تا در تمام زمینه ها شفاف عمل کند، عنوان کرد: برگزاری جلساتی با نخبگان تحت عنوان جلسات اتاق فکر، فرصت مناسبی برای شفاف سازی عملکرد شهرداری برای مردم است.

قائم مقام شهردار کرج بیان داشت: وجود نخبگان در شهر موجب تقویت نقاط قوت و از بین رفتن نقاط ضعف در شهر می شود و باید استعدادهای نخبگان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار