رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج:
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: این کلانشهر نیازمند اصلاح برخی از ساختارهای فرهنگی است و باید بیش از پیش به نیازها و مطالبات این حوزه توجه کرد.
کد خبر: ۴۷۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 02 August 2017

علی حاج کاظم در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: براساس آمار و ارقام موجود، کلانشهر کرج به لحاظ تعداد سینما، فرهنگسرا، سالن ورزشی، شهربازی، پارک، باشگاه ورزشی، خانه جوان، کلینیک های مشاوره ای یا کنترل خشم در شرایط استانداردی قرار ندارند و قطع به یقین هرجا که جوان به لحاظ روحی تامین نشود، به سمت تفریح های کاذب و در نهایت ناهنجاری ها گرایش پیدا می کند.

وی افزود: مسئولان باید حق شادی جوانان را با اهمیت تر بدانند و به آنها بفهمانند که مطالبات، نگرش و اندیشه آنها ارزشمند و قابل احترام می باشد، همچنین با فعال سازی گروه مشاوران جوان در صحنه عمل، بستر مناسب برای بها دادن به فعالیت های مدنی و اجتماعی نسل جدید را فراهم آورند.

این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده بان دلسوز کشور طی سخنرانی های مختلف و با نگرشی دلسوزانه، جوانان و نوجوانان را به ورزش، تحصیل، تهذیب نفس و پرهیز از گناه فرا خوانده اند و اگر مطابق توصیه های معظم له عمل شود، بی شک بسیاری از موانع و مشکلات موجود به خودی خود مرتفع خواهد شد.

حاج کاظم عنوان کرد: همانطور که امروزِ کشور محصول تلاش دیروزِ جوانان می باشد، در آینده نیز همان چه امروز جوانان می کارند را برداشت خواهیم کرد و چه بهتر که با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، خودمان راه های پیشرفت و توسعه را طی کنیم و اگر بن بستی وجود داشت، خودمان راهی بسازیم و برای آبادگری آستین همت بالا بزنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار