شهردار کرج:
شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری ها برای ارائه خدمات شهری متحمل هزينه‌ های بسیار زیادی می شوند که نگهداشت شهر از آسیب های متعدد جزء مهمترین این هزینه به شمار می آید گفت: بی شک مشارکت شهروندان در این خصوص می تواند یاری رسان دستگاه مذکور درمدیریت هزینه ها و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۴۷۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 August 2017


علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: مشارکت مردم در اداره امور شهری بسیار ضروری است و انجام این مهم، تحقق سياست‌هاي اصولي مديريت شهري را به دنبال دارد.

شهردار کرج اظهار داشت: مشارکت مردمی در همه امور شهری، بخشی از هزینه ها را تامین می کند و مشکلات شهري را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.

ترکاشوند ادامه داد: فرهنگسازی برای مشارکت دهی شهروندان در امور شهری، الگو و مدلی کارآمد است که زمینه های موفقیت مدیریت شهری را در عرصه های گوناگون از جمله سرمایه گذاری، صیانت از موجودیت شهر، پرداخت عوارض و... فراهم می کند.

این مسئول بیان کرد: بی شک شهروندان با درک و پذیرش خروجی های مثبت حاصل از مشارکت مردمی از همکاری با دستگاه خدمات رسان شهرداری استقبال می کنند و ضروری است در این زمینه اقدامات گسترده ای از سوی مسئولان ذیربط جهت آگاهی هر چه بیشتذ شهروندان اجرایی شود.

وی گفت: اگر مشارکت مردم در تامين هزينه‌هاي شهر که درقالب عوارض و درآمدهاي پايدار تعريف شده است، افزايش يابد، توسعه شهر و حرکت در مسیر تامین خواسته های شهروندی نیز همگون تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
با فشار دکتر بهمنی به اعضا شورای اسلامی شهر هشتگرد فرزند وی به سمت شهردار هشتگرد معرفی شد وی فاقد هر گونه سابقه اجرایی است ؟!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار