مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: با هدف تعیین تکلیف و قانونمند کردن اقامت اتباع بیگانه سرشماری اتباع خارجی غیرمجاز دراین استان دردستور کار قرار گرفت .
کد خبر: ۴۷۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 07 August 2017
به گزارش تابناک : قاسم جهانبخش روز دوشنبه افزود: این طرح سرشماری براساس جدول زمانبندی اعلام شده در متن اطلاعیه اجرایی می شود .
وی ادامه داد: مراحل اجرایی طرح در دو مرحله برنامه ریزی شده که در نوبت اول اتباع افغانستانی غیرمجاز و فاقد مدارک معتبر اقامتی با مراجعه به آدرس اینترنتی www.sarshomari.moi.irو یا واژه فارسی پورتال وزارت کشور – اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور نسبت به اخذ نوبت بر مبنای استان محل سکونت اقدام تا درزمان مشخص شده در برگه نوبت دهی به دفاتر خدمات اتباع خارجی مقرر شده مراجعه کنند.
جهانبخش گفت: مرحله دوم مراجعه حضوری به دفاتر خدمات اتباع خارجی تعیین شده و تکمیل فرم سرشماری می باشد که سرپرستان خانوار به همراه اعضای خانواده که مشخصات انان قبلا در سامانه اخذ نوبت دهی اینترنتی ثبت کرده اند با در دست داشتن برگه نوبت دهی و نسخه اصل کلیه مدارک مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: در این طرح 4 گروه، از افراد خارجی فاقد مدرک شناسایی فاقد اعتبار سرشماری خواهند شد که نخستین گروهی که ثبت‌نام می‌شوند، دارندگان مدارک آمایش غیر معتبر 1 الی 9 هستند که جهت اخذ نوبت اینترنتی از تاریخ 17 لغایت 23 مردادماه جاری باید مراجعه کنند .
این مسئول گفت: گروه دیگر شامل دارندگان گذرنامه با روادید و یا پروانه اقامت منقضی شده از تاریخ یک فروردین ماه سال 80 لغایت 22 فروردین ماه سال 95 برای دریافت نوبت از تاریخ 24 لغایت 30 مردادماه جاری باید مراجعه کنند .
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود : گروه سوم از افرادی که می‌توانند در طرح سرشماری شرکت کنند دارندگان برگه تردد هستند که باید جهت اخذ نوبت اینترنتی از تاریخ 31 مردادماه لغایت ششم شهریورماه جری به سایت مراجعه کنند .
وی یادآور شد : جاماندگان از مرحله اول طرح و مواردی که به تشخیص اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از بین اقشار اسیب پذیر و بیماران خاص و صعب العلاج می توانند برای شرکت در این طرح بصورت حضوری به دفاتر خدمات اتباع خارجی مراجعه کنند .
جهانبخش در ادامه اظهار کرد: در این مرحله فقط افرادی که ذکر شد شناسایی خواهند شد و کد رهگیری و برگه ثبت نام را دریافت خواهند کرد .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار