حجت‌الاسلام محسن غرویان در مورد مراسم تحلیف رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی دست‌پرورده مرحوم هاشمی هستند و بهتر بود همان طور که در سخنرانی خود از امام، بیت و یادگار امام نام بردند، یادی هم از آقای هاشمی می‌کردند. آقای روحانی از این مسئله غفلت کردند که درست نبود. امیدواریم جبران شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 07 August 2017
به گزارش تابناک : غرویان عنوان کرد: گاهی در برخی از  مراسم‌ها غفلت‌هایی صورت می‌گیرد. یکی از غفلت‌هایی که در مراسم تنفیذ و تحلیف رخ داد این بود که یادی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشد؛ در حالی که جا داشت یادی هم از ایشان شود. همچنین مولوی عبدالحمید را به مراسم دعوت نکردند. 
 
وی ادامه داد: حضور و شرکت آقای عبدالحمید در کنار شخصیت‌های اهل سنت در مراسم می‌توانست زمینه و مقدمه‌ای باشد برای وحدت و الفت هر چه بیشتر و به نظرم بهتر بود در نشست‌های این چنینی همه جوانب بهتر از این سنجیده شود. به غیر از این باید اشاره کنم شخصیت‌های دیگری هم در داخل کشور هستند که در بین مردم محبوبیت دارند و می‌توانستند دعوت شوند. 
 
این استاد حوزه علیمه افزود: بنابراین به نظرم این مجلس تحلیف و تنفیذ می‌توانست سرآغازی برای وحدت بیشتر و دوستی بین احزاب و گروه‌های مختلف باشد و می‌شد از این ظرفیت و فرصت استفاده کرد که مسئولین امر غافل شدند. 
 
شاگرد سابق آیت‌الله مصباح یزدی بیان کرد: یک سوالی که خیلی‌ها از ما پرسیدند این بود که این چند روز در تلویزیون تصاویری از لحظه دریافت حکم ریاست‌جمهوری روسای جمهور قبلی از امام و مقام معظم رهبری نشان داده شد، چرا در مراسم تحلیف حضور نداشتند؟ حضور روسای جمهور سابق باعث همدلی و وحدت در کشور می‌شد. 
 
استاد جامعه المصطفی در پایان تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی تا وقتی در قید حیات بودند، همیشه در این گونه جلسات حضور داشتند. مناسب بود که حداقل یک تصویری از ایشان در مراسم قرار می‌دادند. هم یادبود بود و هم تکریمی انجام می‌شد؛ به خصوص که آقای روحانی دست‌پرورده مرحوم هاشمی هستند و بهتر بود همان طور که در سخنرانی خود از امام، بیت و یادگار امام نام بردند، یادی هم از آقای هاشمی می‌کردند. آقای روحانی از این مسئله غفلت کردند که درست نبود. امیدواریم جبران شود.»





منبع : عصر ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار