معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که طی 4 ماه گذشته میزان جابه جایی کالا در این استان 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 07 August 2017
به گزارش تابناک : حمید رضا کهنسال روز دوشنبه افزود: طی مدت زمان یاد شده بیش از 20 میلیون 576هزار تن کالا در بخش جابه جایی کالای بین شهری طی 214 هزار و 433 سفر جابه جا شد.
وی ادامه داد:این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 25 درصدی مواجه شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: در بخش مسافر نیز طی این مدت زمان 667هزارو 714 مسافر از طریق بخش حمل و نقل عمومی بین شهری استان البرز جابه جا شدند.
وی از اجرای طرح شبکه سیر مسافری خبرداد و افزود: با اجرای کامل این طرح مسافران از خدمات مطلوبتری بهره مند می شوند و امکان نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقلی نیز افزایش می یابد.
کهنسال با اشاره به تاسیس 6 شرکت حمل و نقل کالا طی سال گذشته و 4 ماه نخست سال جاری گفت: علاوه بر تاسیس شرکت های مذکور اجرای طرح هایی مانند کنترل شرکت ها و ناوگان باری از طریق ردیاب برای ساماندهی بیشتر جابه جایی بار ، ایجاد گشت های کنترل دروازه ای در 3 محل استراتژیک، ضابطه مند نمودن جابه جایی محصولاتی مانند گندم، آرد، فرآورده های نفتی ، شن ، ماسه و همچنین جابه جایی کالا از طریق وانت بارها منجر به افایش جابه جایی کالا در استان شد.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار