رئیس اداره دانشجویی و جوانان معاونت امور جوانان هلال احمر استان البرز از برپایی مرحله نهایی بیست و هشتمین مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر در روزهای ۱۷ و ۱۸مرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 07 August 2017
به گزارش تابناک : مریم شهسواری، رئیس اداره دانشجویی و جوانان معاونت امور جوانان هلال احمر استان البرز در خصوص اعلام خبر برپایی بیست و هشتمین مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر، اظهارکرد: این دوره از مسابقات با هدف پرورش روحیه تلاش سازندگی در مرحله استانی برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات رفاقت مهر با عناوین مسابقات فرهنگی، امدادی با همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور هدایت استعدادهای بالقوه جوانان این جمعیت و ایجاد تعهد در قالب فعالیت دسته جمعی برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول با تاکید بر اهمیت برنامه‌های سازمان  جمعیت هلال احمر در راستای تعالی شاخص‌های جسمی و فکری جوانان عنوان کرد: در سطح استان ۳۲ تیم در قالب طرح رفاقت مهر به رقابت می‌پردازند.
شهسواری گفت: این دوره از مسابقات روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در دو بخش آقایان و بانوان برپا می‌شود.
رئیس اداره دانشجویی و جوانان معاونت امور جوانان هلال احمر استان البرز تصریح کرد: این مسابقات که از بهمن سال گذشته برگزار شد، ویژه کانون‌های دانشجویی، طلاب، روستایی و عشایر در چهار رشته اسکان اضطراری، حمل مصدومان، آمادگی و کمک‌های اولیه است.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار