فرماندار ایلام صبر و استقامت آزادگان را مایه سربلندی نظام و انقلاب دانست و گفت: صلابت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت های شهدا و آزادگان سرافرازاست.
کد خبر: ۴۷۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 08 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی شهرستان ایلام اظهار کرد: 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی افزود: بزرگی، رشادت و ازخود گذشتگی دوران اسارت در اردوگاه های عراق برای همه آشکار و صبر آزادگان در تاریخ کشور ماندگار است.

فرماندار ایلام بر ضرورت تکریم آزادگان به‌ عنوان سرمایه‌های مادی و معنوی کشور تاکید کرد و یادآور شد: تکریم این عزیزان در واقع تکریم فرهنگ ایثار است و این فرهنگ ارزنده قرآنی باید در جامعه نهادینه شود و تمام دستگاه های ذیربط موظفند آن را به نحو احسن به نسل جدید انتقال دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور در روز 26 مرداد گفت: این روز برای همیشه در تاریخ آزادیخواهی و عزت ملت ایران باقی ماند و نمادی برای عزت طلبی ملت ایران شد.

سلیمان رستمیان از برگزاری جشن تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در تمامی شهرستان ها خبر داد و یادآور شد: همایش تجلیل از آزادگان ایثارگر شهرستان ایلام روز ۲5 مرداد ساعت 17 در سالن بانک صادرات این شهر همراه با برنامه های فرهنگی، خاطره گویی، مداحی و تجلیل از آزادگان برگزار می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار