انتخابات هیات رئیسه مجمع بسیج ورزشکاران البرز روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و اعضای آن انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۷۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 09 August 2017
به گزارش تابناک : مرتضی هاشمی روز چهارشنبه افزود: این انتخابات همراه با برگزاری نخستین مجمع بسیج ورزشکاران استان برگزار شد که در آن رئیس و 2 نفر از نواب این مجمع انتخاب شدند.
وی اظهار داشت: در این مجمع، امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان رئیس شورای مجمع بسیج ورزشکاران، قدرت الله شمیرانی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس اول و سعید براتی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان نیز به عنوان نایب رئیس دوم معرفی شدند.
وی گفت: هفته آینده نخستین جلسه رئیس این مجمع با نواب برای تشکیل کمیسیون ها و وظایف کارگروه های مختلف این مجمع تشکیل می شود.
هاشمی بیان داشت: در این مجمع مشکلات و معضلات جامعه ورزشی بررسی و در سطح مجمع مطرح می شود و به صورت طرح به شورای عالی استان برده می شود.
وی افزود: این مجمع همچن تابلویی برای بیان مشکلات و معضلات ورزش استان و اشاعه آن به مجامع استانی و کشوری است تا به صورت مصوبات همیاری برای اداره ورزش و جوانان استان باشیم.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار