رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۷۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 10 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کوهستانی چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۲۲ روز جمعه بیستم مردادماه تا ساعت یک بامداد شنبه بیست و یکم مردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به استقرار مأموران پلیس‌راه در محور کرج - چالوس برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی، گفت: با اعلام مأموران پلیس‌راه تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ روز جمعه بیستم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و یکم مردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

به گفته سرهنگ گودرزی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز گذشته از محور کرج – چالوس ممنوع شده است، گفت: اعمال ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور کرج –چالوس و بالعکس تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه بیست و یکم مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین اضافه کرد اعمال ممنوعیت تردد موتورسیکلت از محور کرج – چالوس شامل حال موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

سرهنگ گودرزی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس رادارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار